fisk

Det blir aldrig som man tänkt sig ..
Skulle gort fisk igår och äta med Anna och Anders, Anders vart dock sjuk s han kunde inte * O tur va väl de*
Skulle testa och göra något nytt med disken, alltså i ugnen med grädde
Men formen sprack precis när jag hällti i grädde och stoppa den i ugnen!!
Såå LITE jobb fick man ju igår iaf .
Va grädde överallt, i ugnen, under spisen i facket där man har plåtarna..
Hmm.

    
 

Annars idag vet jag inte alls vad som händer faktiskt..
Linnéa är på dagis nu
Kraken ramlade imorse och slog i ögonbryne i en byrå i hallen, så hon har fått bula och blå märke.
Blir spännande och se hur det ser ut sen när jag hämtar henne från dagis.
Hoppas det mesta är borta
Jag lämnade henne själv idag ( vilket inte är ofta ) jag har ju pappas bil, det gillas ;)
Men iaf när jag lämnade henne blev hon jätte ledsen .. =(
Gör så ont i mamma hjärta när hon är så ledsen som hon vart idag på morgonen..
Älskar min snutta så oerhört mycket !

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0