Badat

Idag har vi badat o solat !
Så skönt vill jag lova, Linnés gick även i själv ändå till magen, hon  bara traska på,
sen bar jag med henne ut en bit, fast de va inte lika popolärt ..
Men hon tyckte nog att det var roligt idag och skönt,
 har smort in henne ordetligt oxå, så jag hoppas inte hon bränt sig..
Men hon har iaf fått färg...
HUR i all sina dar skulle ja kunna hålla henne i skugga, eller ha massa kläder på henne.
Så vi kör med smörja solfaktor 30, men ska till apoteket o se om de har typ 50 där,
för denna sommar känns det som vi kommer vara ute MYCKET !!!

O glass skulle vi köpa oxå, eller ja, vi köpte, så tänkte jag att linnéa o jag skulle dela..
Men åååh så linnéa va generös, mamma fick ju knappt smaka på den...
Så hon kommer nog få en egen glass hädan efter, annars får ju inte jag någon.
Hon är så goo min tjej, älskar henne högt <3
Längtar faktiskt tills dagis stänger nästa vecka, då hon o jag ska umgås heeeela dagarna i 4 veckor <3
Någon dag ska hon nog få vara hos farmor,farfar eller mormor eller morfar, så jag kan få bada o sola ordentligt !!

ÄLSKAR LINNÈA

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en kul dag!!

Förlåt igen för ja skrämde Linnis i vattnet, va faktiskt inte menat.

Kram

2009-06-30 @ 22:26:54
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Kicki

Oh va mysigt ni verkar ha de :)



jo, kevin sov själv i sin säng från att han va 2månader. men de har varit en period nu. men vi tror att det är för att han håller på att få sina första tänder :D men nu sover han i sin säng :D

Kram

2009-06-30 @ 22:29:32
URL: http://kicki.webblogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0