Tatto !

Yes, idag har jag gaddat mig =)







Oa jag blev super nöjd må jag säga !
Tack Anna för att du följde med
Tack Amanda för att du skrev Linnéa åt mig !

Hade förberett mig på värsta smärtan i hela mitt liv, . Hmm
Men vart va smärtan då?!
Gjorde inte ont alls faktiskt, eller joo det kändes som om han nopprade hår från benen bara.
Men värre än så va de inte,
Kanske för jag va så beredd på att det skulle göra gör ont, därför gjorde det kanske inte ont :P
Hmm. Han frågade om jag blev besviken när det inte gjorde ont. haha

Älskar min Linnéa !

Kommentarer
Postat av: Syster

Sa ju att det inte var så farligt att tatuera sig! :)

Det blev verkligen jättefint!!

2009-07-15 @ 00:54:36
Postat av: Kicki

åh vilken snygg tatuering! :)

den påminner om den jag ska göra med Kevins namn den dagen jag vågar :)

2009-07-25 @ 11:25:11
URL: http://kicki.webblogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0