lugn dag!

Idag har vi haft en helt lugn dag!
När vi åt frukost så kladde Linnéa yoghurt i hela håret typ..:P
Sen gfick vi ut o lekte en stund o sen in o badade och åt mat!
Tänkte att de e ju ingen ide o bada henne innan vi gå ut o blir skitiga igen:P
Sen sov hon middag o jag tog de lugnt o hade det trevligt ;)

Senare gick vi iväg till Anna, där hennes mamma oxå va =)
O sen kom Hunden Chelsea och min kusin, som skulle sova här, men hon gick nyss för hon skulle hem en sväng, men ska kanske komma tillbaka, de märks, men imorgon ska hon sova här!
Men jag har jku iaf Chelsea som sällskap! =)

Såå ja, en väldigt lugn o skön dag med Linnéa har ja haft!
Ush, redan fredag, denna vecka har gått fort med Linnéa
Bara 2 dagar kvar o umgås med henne, inte äns de =(
Imorgon och på SÖNDAG kommer det nog vara riktigt, riktigt jobbigt ...
Ushh ja  vill ha henne här!
Jag vill inte vara utan henne så länge och bara få träffa henne någon få timme när vi ska skola in henne på dagis i veckan..  Vill ha varje stund med henne !!
Hon är mitt ALLT!
Tur säger ja bara att jag får låna Jesper i veckan, fast han väger ju abolut inte upp Linnéa.
Men han är go för de!

MIN SNUTT<3





Älskar min underbara dotter <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi finns här också! Om du behöver sälskap!

Vi väger inte heller upp Linnis sötnosen men då slipper du vara ensam i varje fall.

Blir de jobbigt kan du ju sova här också så.

Synd att ja jobbar så mycke just första veckan utan Linnis. =/

Kram!!!

2009-07-31 @ 22:03:46
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0