förmiddagen ...

...med mirjam o barnen!
Va trevligt, barnen,  barnen lekte och härjade på som vanligt, o alltid ska dom leka med samma leksak, o så blir dom sura på varandra när dom inte får ta leksaken ifrån dom.. Hehe! Men dom är så goa så!!
Sen lagade vi middag och käkade ihop alla 4 ! det va trevligt o ska absolut göras om !!
e ju inge kul o sitta äta själva heller..!

nu ska Linnéa förhoppningsvis sova middag !
Hon har blivit lite knövlig med att vilja sova,både på dagen och kvällen,
men det kan nog vara de att hon känner sig lite orolig och märker att allt "inte är som de ska"
Hon somnar utan sin pappa och vaknar utan honom! Klartr det är jobbigt för henne!
Men förhoppningsvis kommer  hon vänja sig och komma in i sina rutiner både hemma hos mig och hos honom!
Jag kommer iaf göra ALLT för att hon ska ha det så bra som möjligt !
det kommer självklart Stefan oxå att göra !!

Inte nog med det så ska hon bärja på nytt dagis nästa vecka, dagis har ju vart stängt i veckor, o på måndag börjar hon nytt dagis som är närme hemma hos mig ! 
Såå självklart är och kommer det bli mycket för lilla snuttan min

Jaja, eftermiddagen består av att pappa kommer hit med en TV bänk, för jag ska byta den jag har,
o sen kl 16 ska jag iväg på ett möte, så pappa ska passa Linnéa under tiden!
O efter det ska jag ta en fika med en gammal klasskompis! =)

Älskar Linnéa <3


Kommentarer
Postat av: Kicki

Gud vilken tur, för de är typ där som jag också ska tatuera mig. En kompis har fixat iordning min tatuering. Ska önska mig den sen när jag fyller år i Oktober :)

2009-07-28 @ 14:58:26
URL: http://kicki.webblogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0