dåligt..

har blivit dåligt med uppdatering!
Men i torsdags for pappa jag o Linnis till min syster i sandviken/gävle
Åkte hem pålördagen!
Tack för en trevlig visit hos er !

I lördags när vi kom hem så va stefan i full gång med o flytta
Han tog ju självklart med sig datorn som va hans!
Så därför har det blivigt dåligt med bloggande..
men idag iaf har jag och snälla pappa vart o köpt en dator till mig, en bärbar fick det bli!
Är super duper jätte nöjd med den !! Hihi
Här hemma är det förövrigt ganska tomt, mot vad vi haft förut
Men om ca 2 veckor ska jag få en skänk av min syster till hallen
O nästa vecka ska pappa o jag åka till örebro o köpa vardagsrumsbord och en till madrass till min säng
eftersom jag har ramen till en dubbelksäng så kanske det ser och är trevliigare om man har 2 madrasser så det inte bara är ett hål på andra sidan :P hehe

I lördags sov jag ju första natten själv, Stefan tog Linnéa då eftersom jag är lite rädd av mig.
Så jag storstädade lägenheten så jag va hekt slut och tvärslockna nästan
O igår fick jag hem Linnéa, o då sov vi oxå bra!
men kan eränna att det är liiite kusligt o vara själv..
men man vänjer sig nog med tiden !

Älskar min underbara dotter!
Ska ha henne tills på söndag, då tar stefan henne kl 16 ungefär.
sen är jag själv hela veckan, ska bli grymt trisst o tomt, usssh, vill vara med min snutta jämt ju..
Men men, han ät ju lika mycket pappa som jag är mamma till henne! han känner nog likadant som jag gör när hon är hos mig!!
men den veckan, iaf några dagar sp tänkt ejag låna fasters hund, så man får lite sällskap !


Kommentarer
Postat av: Lollo

De kommer lösa sig gumman.. Med de där med att vara själv.. Jag vet hur de är.. Kan säga om ca 2-3 veckor tänker du inte på de.. Jag vet.. Jag kommer upp till helgen får se hur länge jag stannar.. Men vi måste ses.. Puss

2009-07-28 @ 00:10:20
URL: http://mammasmaxx.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0