Tradera!

Jaa Betty, har nog läst din blogg för mycket nu !
Du fick mig att kolla in tradera, och nu är jag fast ! Haha, Igår vann jag bud på en Puma väska, 75 Kr =).Köp nu pris var 300 kr
Gillar dock inte begagnat, men ändock kul att titta och se vad som finns..

Förlåt för min dåliga uppdatering !
Men min helg har vart bra ! Igår var mamma och Jorma här, sedan var vi iväg till faster T och spelade TV-spel, eller ja. Stefan spelade mest!
Och idag kom min mamma hit på förmiddagen, Stefan var ju så gullig igår mot henne och påpkade att hon hade blivit gråhårig, så hon köpte hårfärg igår och och kom hit och färgade det idag!

Sen vid 17 kommer det någon och ska titta på vår bilbarnstol som jag la ut på blocket igår. Hoppas att dom är intresserade ! Linnéa har ju lixsom växt ut den nu tyvärr!

Ha det gott !

Älskar min snutt mest av allt, Hon är så underbart !!!


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0