Ny telefon !

Hejsanhopp !

Nu har jag fått en ny telefon... efter att jag lämnade in min gamla för andra ghången kunde de inget göra !
Så jag fick välja en ny telefon för 2500 kronor !!  Valde en sonyericsson som jag hade, trivs med de! Fast en annan model..
O grymt besviken på kameran e jag... Trodde verkligen den skulle vara bättre.. 3,2 megapixel.. O skit dålig..
Men e för övrigt nöjd med telefonen..

Både måndag o tisdag var vi på öppna.. går var mirre o filippa här efter öppna..

Linnéa åker rutshekana eller hur de nu stavas ?! någon kanske kan ghjälpa mig,, har tänkt på de nu ett tag.. :P hehe
Hon älskar verkligne och åka.. Hon  önskar sig en när hon fyller 1 år !! hehe




Tar sig upp själv, mamma är med och kollar så hon inte trillar !
Hmm. Några kilon kanske ska bort nu när man ser sig själv på bild ?!


Efter så kom ju filippa och lekte med. Här sitter dom på Linnéas rum, har rivit ut hela korgen med leksakerna..
 
Min tjej gillar dock våtservetter istället för leksakerna.. så de e nog filippa som rivit ut ALLT ! heehe. Näädå. de hjälps allt åt så snällt.. men dom hjälper inte mig o städa ?! Hmmm

Älskar min Linnis mest av allt !!


Kommentarer
Postat av: AK

Ja du... Provad ett tag själv, men det blev inte bättre det heller. :P

2009-01-21 @ 22:33:33
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Celina

Fruktansvärt idag. Är själv på 4 personers jobb. Har hur mycket som hellst och har inte kunnat äta lunch ens ännu. Nu är första gången som jag kan andas ut.. Annars - Bra!

Själv då?

Krams

2009-01-22 @ 13:54:23
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: beetty

Heeelluj :) hur är allt, vad goa bilder du har på Lineea =).. Kramar!

2009-01-23 @ 11:57:15
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag förstår det :) hihi så söt..! Lite roligar nu när de är lite mer självständiga med.! Längtar massor till Elise kan röra sig själv så man slipper bära och konka på henne hela tiden.. Hihi tack :)

Ne det går inte lägga ut bilder på bloggen :S Vet inte varför.. men har ju bilddagbok du kan kolla med :)

Ja jag kan förstå de :) hihi :)

Jo det är bara bra med oss :)

kram

2009-01-23 @ 16:07:53

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0