gårdagen !

Jaa. firade ju nyår iår då ! Ordentligt oxå !!
Va först hos anna på förfest, o sen till wickan, sen till anna igen.. o där slagga jag på soffan..
O jag må säga anna att jag INTE sov gott iaf !! hade såå ont i ryggen imorse ! hehe...

Men hade jätte kul igår ! Tack så hemskt mkt alla som var med !!!

Visst är det lite konstingt !!
 träffade min barndomskompis igår på wickan, o jag var så glad o få prata med henne igen  det var alltså flera år sedan vi sågs och pratade sist, eller ja, pratade i telefon för 1 år sen typ ! Men igår träffades vi o pratade ! Såå himlans kul va de !

Träffde massa annat gott folk oxå !!


Kommentarer
Postat av: Anna

Yay nu kan ja skriva kommentar här :)

Mm soffan är sjukt obekväm.. sover aldrig i den. uschiamig.

men nyår va roligt :)tack. kram

2009-01-04 @ 22:05:12
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0