degerfors !

Dagen började med att vi gjorde oss ordning och åkte iväg till degerfors!
Där fick vi mat av min snälla pappa, god regnbågslax och potatis och sås ! Mumma

Sen bar det iväg till AK, vi tog oss en skön prommenad med hundarna  och vagnen, Linnéa somnade gott !
sen åkte vi vidare till karlskoga, alltså hem. Ak gick på stan och kom hem till mig sen då jag plockat undan lite iaf !
Sen satt vi här och fortsatte snacka skit !!!

Kollade även på unga mödrar sen när hon åkt hem.. o de e ju såå braa, vist jag är ung mamma, men de har ju verkligen lagt ut de värsta känns de som.. Tycker inter jag känner igen mig alls !

Linnis växer så de knakar, hemskt faktiskt vad fort tiden går... Vill att den ska så still ett tag, vill inte att Linnéa ska bli 1 år..
Älskar min snutt !!

Igår va jag även med mirre o filippa, sen kom carro efter de gått, vi tog em pårommenad till OBS o jag köpte en lampa till Linnéas rum, och 2 spottar till vårt vitrinskåp

Kommentarer
Postat av: AK

Ja att snacka skit är vi bra på !! ^^

2009-01-14 @ 21:26:09
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0