Dålig!

Aa, jag är grymt dålig på attt blogga nu! Men vet nog inte riktigt vad ja ska skriva!
Både måndag och Tisdag har vi vart på öppna förskolan! Linnéa älskar o vara där!
Idag så var vi på träff på föräldragruppen igen=) Mycket trevligt att träffa er alla! Bra gäng faktiskt !

Linnéa älskar att vara i soffan, men hon trottsar eftersom  jag tycker man ska sitta i soffan, men hon vill stå.. Så idag testade hon mig och ställde sig upp och släppte, sen log hon bara !  Ska man skratta eller gråta ?!
Hon är ju så charmig!
Va även på stan idag och tog en fika med Carro!
Jaja, inatt ska min syster sova här!
O nu ska ja lägga migi ett bad!

Måste även berätta att min granne har fått 9 hundvalpar1 ååh, jag är ju så kär! hehe

Älskar min snutta mest av allt på jorden! Hon är mitt allt !! <3

Kommentarer
Postat av: AK

Du kan ju skratta så du gråter ;)

2009-01-28 @ 21:00:25
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Celina

Den har växt, och när den växer fort så kan man få bristningar. Det syns absolut en skillnad men den är inte helt rund, utan beror vad man har på sig och så..

2009-01-29 @ 08:55:58
URL: http://raow.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0