Café o faster !

Idag var vi först hos mirjam!
Sen till Babycafé, Oj vad stora alla barnen blivit nu under julen! hehe.. Växer o växer !
Sen tog vi bussen till Min faster A, där maten stog på bordet när jag kom!
Super god korvsoppa ! Älskar verkligen korvsoppa, bästa som finns, pappa o Faster A gör de verkligen gott !

Linnéa har gått jätte mycket idag, hon har släppt själv oxå och knallat iväg, så nu går hon nog på riktigt snart utan att krypa!
Hon är så duktig min snutt.. Älskar henne över allt annat..
Hemskt, läste förut att en 3-åring hade blivit ihjälkörd..
Vad beröd man blir sen jag fick barn själv.. det blir ju lixsom mer verkligt att barn dör..
Tänk om det skulle hända en själv ?! När man läser om sånt så tittar man på sin snutt, vad underbar hon är ?! Sånt som Inte får hända oss.. Egentligen ingen...
Men andra sidan så tänker man ju att sånt händer aldrig en själv !

Vad skulle jag gjort utan min tjej ?! Hon är mitt allt, så underbar, vacker och rolig..
Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort sen hon föddes, Hon förgyller verkligen min dag ! Min Tok!


Idag Har även Linnéa badat !


Kommentarer
Postat av: AK

Usch det får vi verkligen inte hoppas !! :S Fan vad hemskt i så fall !!

2009-01-15 @ 22:58:36
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Bea

Söt bild på Linnéa! :) Vad lika ni är ;)

Hoppas allt är bra med er!

Kram

2009-01-17 @ 17:14:04
URL: http://trize.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0