Vet ej!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva till er mina kära läsare !
Kan ju iaf berätta att Idag får jag bilen ! O den är min i 2 heela veckor och 2 heela dagar :D Fattar ni vilken lycka ?!
Fast pappa har det väl ännu bättre han åker ju till thailand, o min faster har det väl bäst, som gifter sig på tisdag!
Så jag har lovat att gå till graven och lägga tullpaner hos deras mamma! (min farmor) För hon fylller på tisdag!
Sen lägger jag ju självklart en tanke på min kära farfar oxå!
Uh, får ångest, har inte vart till farfars grav sen halloween..
Men det var ju bättre och hälsa på honom medans han levde!

Annars då är väl typ alla "sjuka" här..
Linnéa, hade spytt ner allt i Måndagsnatt , sängen, vägg och sänghimmel..  Sen kom även Anna och hennes goa mamma hit =)
Tisdag, var vi till öppna, (Linnéa är friskt)
Onsdag, Var mirjam och filippa här typ hela/halva dagen, hehe.. Jag färgade itt hår (utväxten)
jag börjar käna mig dålig, och har ont i magen inatt, Lite lite feber bara.. Så kanske någon from av magsjuka ändå?!
Linnéa har nu sovit i snart 1 timme Kl 9 på förmiddagen somnade hon ?! Hur normalt är det, Hon var så himla gnällig, så då la jag ner henne i sin säng och gick ur rummer, hon tvärslcoknade! Hoppas hon vaknar snart så vi kan buusa, om hon mår bra vill säga!
Så idag blire inget cafe heller

Längtar till eftrmiddag !!!! :D

Älskar min snutta mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej! Tack så mycket, ja vart helnöjd.. kul med lite nytt. :) hehe.. allt bra med er? ska på babycafé sen, ni går inte dit nåt mer eller?

2009-02-26 @ 10:51:04
URL: http://marinasella.blogspot.com

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0