Tjurig!

denna vecka har Linnéa vart grymt tjurig och ovanlig..
2 dagar i rad har hon viljat somna om kl 9 på morgonen ?!
Fast igår eftermiddag var hon ur mysig och go..
Men idag är hon helt ur balans, Hur grinig som helst, trött, vill inte äta, Inget är bra för henne (äta har hon ju inte viljat i snart 2 veckor!)  Funderar på om jag ska ringa BVC på måndag och fråga om vi kan få komma och väga henne en extra gång till veckan, Har en aning att hon kanske har gått ner..

Undra kanske om hon känner på sig att hon snart ska börja på dagis ?!
Tänk om, för hon märker väl på mig att det är något sånt kanske ?!

En sak är konstig..
BVC sa till mig att hon ska äta MER mat på dagen, för då ska hon sova hela natten, utan mat, för då är hon nöjd och mätt..
Men, sen den dan vi var hos BVC så har hon ätit betydligt mycket MINDRE på dagen. och sovit HELA nätter..
Hur går detta ihop ?! Någon som kan tänka sig förklara detta för mig ?!

Men i övrigt så är hon ju världens underbaraste, det har ni väl ändå redan förstått ?!
Självklart har hon ju sina dagar hon med som hon är nere på..

Ska försöka kolla lite efter hur man designar sin blogg, vill att den ska vara lite mer roligare att gå in på o så! Snyggare !


Älskar min underbara dotter, Hon är mitt allt, förgyller alltid mina dagar, grinig som glad! Älskar henne lika mycket för de, för hon är ju faktiskt oftast alltid glad och nöjd tjej, det säger alla <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur är de me dig o lillan?

Vi är fortfarande sjuka, nu är även max sjuk i feber o förkylning.

2009-03-01 @ 20:38:02
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Man vet aldrig hur de där små ungjäklarna fungerar.. Vilda är PRECIS likadan just nu.. HAr gnällt och gråtit hela dagarna nu i 2 dagar!

2009-03-02 @ 23:23:11
URL: http://vildaville.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0