Tårta!!

Har nu kommit på en tårta!!
Först skulle vi ha en prinsess tårta, törnrosa formad med klänning o så, men har legat och funderat på de igår kväll..
Det blir inte så, utan ska ha vanlig rund tårta med rosa marsipan, text som står Linnéa 1 år med fin stil,. och någon figur som finns att köpa!
I tårtan ska jag ha after eight flutt ( lät ju så himlans gott) sen tror jag jag ska ha hallon mousse eller päron, kanske grädde med något, har inte riktigt bestämt mig..!

Idga har vi vart på öppna förskolan, sen hem, då Min pappa kom och hälsade på, sen kom Carro, o sen senare kom Lollo, Lollo o jag kollade även på unga mödrar!
Sen tvättade jag fönster i vardagsrummet, har dammsugat och torkat golv oxå idag ! hurtig jag är!

Älskar min tjeja mest av allt!! <3

Kommentarer
Postat av: AK

Wow :)

2009-02-09 @ 22:33:13
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0