Japp!

för er som intresserade er i mitt förra inlägg:
Jag gjorde ordning i sovrummet, dock lät jag brudkistan så kvar bredvid hyllan,

Mitt i allt så kom Linnéas farmor och Stefans moster på besök, sen kom mirjam, filippa och Marie hit!
Så jag fick göra klart i bokhyllan efter alla gått..
när jag blev klar kom min pappa hit!
Sen kom stefan hem, först kolla jag ju självklart på unga mödrar !
Stefan, Linnéa o jag gick till affären, o medans stefan nattade Linnéa när vi kom hemså gjorde jag ordning hennes blommor, elle rja, vi köpte ju nya grönväxter dit.. Så nu har hon 2 fina blommor i fina rosa krukor! Satte faktiskt blommorna i blomjord oxå! Duktigt gjort av mig!

Som igår, har jag ju fått mycket gjort idag oxå! 2 bra dagar med mycket gjort med andra ord!
Känns som jag just nu bara sölar när jag bloggar, men någon stackars krake kanske vill offra lite tid för o läsa min blogg iaf !:P tackar den isf!

Älskar min snutta mest av allt!!!! <3

Kommentarer
Postat av: marina

2009-02-03 @ 22:40:42
Postat av: marina

Jaha, redan 1 år.. :) fort de går.

Vi va på öppna en sväng igår eftermiddag.tycker det är mysigt att gå dit och sen får ella träffa lite andra barn och leka :) tror vi ska dit på torsdag, få se.. vi kastrera ena hunden idag så de beror på hur han mår, vill inte lämna han själv för länge.

När ska ni ha kalas då? fan va kul med 1 års kalas...hihi

kram :)

2009-02-03 @ 22:45:10
URL: http://marinasella.blogspot.com
Postat av: beetty

härär jag :).. Ja har f¨ått skäll att jag inte bloggat på ett tag nu, så jag får väl börja lite lätt ;).. hehe..

allt är bara bra här, med er? Har hon fyllt ett nu redan? Kramar!

2009-02-04 @ 11:43:02
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: beetty

hehe aah än lever jag iaf :P.. träffade Ak igår :) Ja just det en vecka ungefär är de mellan henne & alsxya, hon blev ett igår redan! jisses.. snart får hon nummer två :).. =) Kramar!

2009-02-04 @ 11:51:05
URL: http://freshing.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0