Home Party

Igår hade jag home party!
Fullt hus med andra ord=) Men det var trevligt, jag vart jätte nöjd!!

Idag är det barnbidrag! Tjohoo!!
Tänk om man bidde rik på de
Vill gå till stan och köpa en klänning till Linnéa! Så om någon har vägarna förbi stan kanske denne vill ha sällskap?!
Fast Ändå, min pappa åker till thailand om 7 DAGAR!!! Då har jag BIL I 2 VECKOR!!! Jiiiipppiiieee =)  så då kanske det blir en tripp till örebro istället:P
Fattar ni vad lycklig jag är då?! Kant a mig vart jag vill, hur enkelst som helst, slippa  bussen o ja allt där till, tider o så!!!!

Älskar min underbara tjej!! Hon gör mig så lycklig, mitt allt!Utan henne hade jag absolut inte vart den jag är idag!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mm det är riktigt skönt när man har bil o inga tider o skit kommer emellan :)

Synd att ditt homeparty va just i går annars hade ja kommit :)



Kram på er alla 3! Hoppas ni får en bra helg.

2009-02-20 @ 18:26:23
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0