Helgen slut!

Ja då var denna helg oxå slut! Känns som vi haft fullt upp, men ändå ingenting typ!!

Igår gick vi på stan, stefan, jag och Linnéa,, handlade presenter till Linnéa när hon fyller!
Sen kom eftermiddagen kom nystörm hit! Grabbarna gick ut sen på kvällen !
Idag åkte vi till min faster T och jesper och hälsade på, stefan spelade TV spel.. T och jag snacka massa skit  som vanligt!
Sen när vi kom hem så städade vi, tvättade köksfönstret, och stefan gick ut o meka bilen.. Snart är vi i akut behov av en ny bil, *suck*..
O nu på kvällen har vi bakat och lagat mat! Gjorde Lyckade kola kakor denna gång, derru AK!!

Nu är det kvällen,och vi ska plocka tvätt * jiippiie*
Linnéa går nu helt mer elle rmindre, kryper om det ska gå fort eller om hon blir lat, men mesta dels så  går hon =)

Och som vanligt så måste det skrivas:
Älskar min Linnis mest av allt, Hon är underbaraste!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej de är inte slut mellan mig och jimmy.. Men jag mår inte bra av att vara här uppe.. De värkar som alla är i mot mig.. vad jag än gör är de fel.. Så just nu vill jag bara hem... Tyvärr :( Trivdes innan detta hände. Kramar

2009-02-08 @ 21:25:31
URL: http://lobbban.blogg.se/
Postat av: AK

Men shit, det trodde jag ju inte !! ;)

2009-02-09 @ 15:42:16
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heeej! De blev inge öppna idag, blev stan ist. jag är så morrontrött så därför blir de att vi går dit på eftermiddagen.. men ska försöka ändra lite på dygnsrytmen.. :) hihi.

hur ofta är ni där?

kram

2009-02-09 @ 17:03:20

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0