Dagis!

Blandade känslor faktiskt!!
Den 2:a mars ska hon börja på dagis, när är det`?! Jo nästa måndag redan!
Vi fick på Räven, Hm, vart ligger det ?! vet knappt själv! Nää men ganska långt hemifrån iaf  =(
Så de va väldigt nnegativt för vår del, eftersom jag inte har någon bil, och så får ma inte lämna vagnen där!!

Men skönt att hon ändå fick en plats nu! Så jag kan börja planera lite mer jobb!
För Stefan vill/kan/törs ju inte ta pappa ledigt,(kommer nog aldrig ske heller för den delen) och han vill inte ge mig fler dagar !! Så känns som 200 bortslängda dagar som han bara går och spar på!! Menmen, hans val!!!
¨Men det känns ändå bra, för då får hon ju en mjukstart tills jag börjar skolan i augusti!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman!

Räven gick max på och det är helt underbar personal där.

Ligger nära där mamma bor, eller ja, vid frisören på karls åby. Även gamla veterinären låg där i källaren.

Men det är riktigt bra personal som sagt va :)

2009-02-21 @ 12:19:54
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0