BVC

Idag va vi på BVC på 1 års kontrollen! gick sådär kan man väl säga..
Linnéa var absolut inte på sitt bäste humör, hon skrek mer elle rmindre genom hela besöket !!!Hon tycker verkligen int eom att klä av sig inför folk! O inte nog med det skulle hon få 2 sprutor oxå.. O 2 tanter va de där, de bara 1.2.3 o så satte dom en varsin spruta i benet på henne..=( O jag som had emd hennes bästa nalle som hon alltid  blir tyst av när hon får se den för hon älskar den så, inte äns den kunde trösta henne..
Hon vägde iaf 1030 och var 76 lång! Så hon kommer bli en lång fin tjej =)
Men ska dock börja ge henne mer mat på dagarna för att hon inte ska äta på natten som hon gör ibland !!
O nu kan hon ju äta mer eller mindre allt som vi äter!!

I eftermiddag kommer mamma hit och se se till min tjej medans jag spöringer upp o ner till tvättstugan!!

Älskar min snutt!!! <3

Kommentarer
Postat av: erika

grattis i efetrskott till lilltösen:)

2009-02-10 @ 14:55:35
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0