äta själv!

Linnéa har kommit på att man kan äta själv!
I igår förmiddags åt hon pyttipanna!



Och gröt på kvällen!!


Ska köpa en sån där haklapp med armar på till henne mo hon vill fortsätta äta själv! det går fram!
Jag hade skruvat på hennes bord och stolr med en sån där insektsnyckel eller vad det heter, hon va nyfiken opå vad jag gjorde då, sen la jag den på skänken, och min tjej börjar ju bli så lång, så hon fick ju ner den!
Såhon går raka vägen till sitt bord och stolar med nyckeln i handen och ska börja skruva, precis som mamma gjorde!!
Så duktig och smart!!!





Älskar min fina tjej !!!!

Kommentarer
Postat av: Marina

vilken duktig tjej =)

2009-02-19 @ 10:54:06
URL: http://marinasella.blogspot.com
Postat av: Anna

Hon är så duktig o blir stor sååå fort.

Du, pappa fyller år i morgon så funkar inte att komma över, hade ju helt tappat det ur huvudet.

Hm, är ledig på måndag, skulle de funka för dig?

2009-02-19 @ 21:50:55
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0