Skolan snart !

Yes Om en stund ska jag till skolan!
Ska sätta mig och plugga lite innan skolan så jag kan !

Redan fredag idag !! Hm, vad händer i helgen ?!
Linnis o jag har haft lite lyx och blivit bjuden på mat..
igår åt vi god köttgryta hos Anna, Mumms!
I eftermiddag ska vi till Jimmy min vän o äta vofflor, glass o sylt ! Mumms!
Stackars mig har ju inget voffeljärn, får väl se vad tomten kommer med!
Och imorgon ska vi till mamma o äta grytbitar ! Mumms !

Sen Kommer ju Celina från sthlm till dfs i veckan!
Hoppas på att få träffa henne o bäbisen oxå!
Linnéa har blivit helt bäbistokig sen vi va där,
Lägger sig i famnen o säger bäbis, och ser hon en bäbis i tidning säger hon bäbis,
tjatar väldigt mycket om bäbisar!!:P

Näpp, nu kallar böckerna på mig :D
Älskar min tjej mest av allt <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0