Sista dagen!

Idag va sista dagen i skolan, o dagen avslutades med prov!
Kändes rätt bra !

Linnéas farmor hämtade henne imorse vid halv 8..
Linnéa va ledsen för vi han inte o morgonmysa med vällingen, så hon fick ta med den i bilen..
Saknar henne redan <3 Jobbigt att hon ska vara borta så länge från mig!
Men huvudsaken är ju att jag får träffa henne på jul =)


Får väl se vad som händer under de här dagarna skrutt är borta!
Blir antagligen lite mek hos Jimmy, och träffa min underbara goa vänner <3

 bilder på min lilla solstråle <3

Linnéa spänner sig som bara hon kan !!



Linnéas busar som alltid är hemma om man frågar henne !
Så söt är hon min ängel! 




Älskar och saknar min tjej <3


Kommentarer
Postat av: jimmy

ja visst kom du hit alltid och glad som faan verkar du bvara också och det är bra Puss Puss!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-18 @ 18:51:21
URL: http://darlingsunshine.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0