Min Jul!

Tyckte jag blev jätte bra tillslut =)
Mamma, pappa o Eva kom vid 13:30, vid 14 hämtade pappa o jag Linnéa!
När jag hämtade Linnéa blev hon jätt glad när jag mötte henne vid dörren
"Min mamma, miin mamma" och en stoooor kram=)
Så härligt!
Öppnade paket hemma
Linnéa va tokig i o öppna paket, hon tyckte det va roligt,
när hon öppnat en tog hon genast nästa och ville se vad det va i de!

Vi körde henne tillbaka till Stefan runt 19, sen va de efterrätt,
men jag tog bara kaffe, för jag va proppmätt efter all julmat =)

Lite bilder från våran jul!
Lite öppning hemma hos mig!

Linnéa med morfar !


Hunde Chelsea tyckte de va roligt med tomten!


Jäääättte rädd för tomten


Tomten blev snäll tillslut och Linnéa fick massa paket som hon hämtade själv=)



En avslutande bild på mig och Linnéa !



Älskar min lille tjej mest av allt <3
På onsdag kommer hon äntligen hem till mig igen =)
Hon vart jätte glad i bilen när hon såg att vi kom hem till mig igår
Heeeemmmaaaaa :D


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad fina du och din dotter va:)

God Jul i efterskott eller va man ska säga!:P

2009-12-25 @ 15:06:09
URL: http://missjozie.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0