Lånat !

Svar till Anna:
Linnéa blir 2 år den 13 februari så hon är 22 månader !


Yes ! idag har jag fått "lånat" Linnéa
Har träffat celina från sthlm och hennes bäbis!
Och då tyckte vi att Linnéa kunde få vara med,
så då frågade jag Stefan om det gick bra om jag hämtade henne från dagis !
Det gjorde de ! tack =)

Vi har druckit kaffe, snackat skit och hälsat på min pappa!
Ska träffa dom imorgon igen fast utan Linnéa!

Sen när jag körde hem Celina och Julia så körde jag fast på deras gräsmatta..
Tänkte vara smart o vända eftersom det är trångt med plats på gården.
Så jag lånade deras leriga gräsmatta en sväng,
Men nyströms pappa fick hjälpa mig upp ut leran :D
den vart inte vacker kan jag lova!



Sen i 2 dagar har jag varit hos Jimmy och Hjälpt honom och slipat bil ! Nice =)

Såhär glad blir jag när jag slipar bil :D
fast har ju även fått mig en polare i garaget, en liten söt "slipmus"  ;)




Linnéa fick massa spännen av jossie..
Hon fick syn på dom och skulle självklart ha alla i håret samtidigt !
+ att hon har 2 toffsar i bak oxå =) 
Sötnosen min <3




Älskar och saknar min tjej <3


Kommentarer
Postat av: Josefin

Så söt hon är, lik sin mamma:)

2009-12-09 @ 10:32:41
URL: http://missjozie.blogg.se/
Postat av: Anna

Sööt hon är. Hon har väldigt långt hår på bilderna:) För bara vara snart två.:)

2009-12-09 @ 15:33:34

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0