Imorgon..

...är det julafton =)
NU kanske jag har liite julkänslor då.. OKEJ..
Dagen har väl bestått av lite stress i slutet... Va tvungen o handla klart det sista !
men nu är det klart, kylskåpet är fyllt med massa gottigott o dricka imorgon..
 Nej jag ska inte ta med allt, men kan vara gott o ha hemma lite.
Ska dricka någon cider till maten imorgon bara tänkte ja :D

Jahopp, ska väl springa över till ica o köpa bröd, så man kan äta skinkmacka till frukost,
ska även köpa grisöra till Chelsea, för hon är kvar hos mig <3
Så hon får öppna lite paket imorgon bitti !
Detta är ju då som sagt första julen jag sover helt ensam bortsett från hunden dådå..
men det ska nog gå bra, ska ta en låååång sovmorgon, njuta av julens lugna sköna förmiddag..
Kl 14 kommer min pappa, kl 16 ska vi till tomten, då jag även ska hämta Linnéa <3
DET längtar jag såå mycke efter <3


Japp, att Stefan o jag gick isär fick även dålig respons har man märkt..
Plöstligt vill folk inte veta av en.
Ringde till denne människa..
"Hej det är Susanna, hur är det med dig"
"Hej, vad har du ställt till mig?"
Fick jag till svar..
" Det va ju väldigt dumt att ni skaffade barn!"
Ooheej o håå.. stopp ett tag där va.. ?!
bara för att man har barn är det väl ingen garanti att man ska älska varandra och leva ihop resten av sina liv , och om man bråkar, då funkar det faktiskt inte!!!
Då kan man inte hålla ihop bara för barnets skull!
Då är det ju ändå barnet som drabbas!
H*n tyckte vi skulle väntat några år för då va vi mognare och skulle inte flyttat isär.. 
Eh va ?! Så om vi skulle vart 25-30 då skulle vi inte separerat efter vi fick Linnéa då?!
Hm, konstigt att det är MÅNGA som separerar när barnen är små, Oavsett ålder!!!

Jag och ( Stefan tror jag) trivs o ha det som vi har det nu.
Vi ångrar inte Linnéa, hon är det absolut bästa som hänt oss
Linnéa mår bra, Stefan o jag kan prata med varandra igen!
tror detta va bäst för alla 3 !


GODJUL MINA VÄNNER OCH BLOGGREADERS <3

Älskar och saknar min tjej <3
Imorgon får jag äntligen träffa henne <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0