Händer idag ?!

Idag har jag vart i skolan!

Blev lite stressigt, då jag tänkte lämna linnis 8, men kom på att jag börjar ju 8..
Så hade 20 min påå mig från dagis till skolan, i snö.. De gick!!
Skönt va de med prommenad på morgonen oxå o snön=)

Vad ska vi hitta på idag då?!
Inte en aning..
Ska sätta mig o läsa lite för Linnéa tänkte ja,
har märkt att hon börjar bli mer intresserad av att lyssna när man läser,
och hon ber om att att man ska läsa för henne,
annars ska vi nog ta de lugnt, hon ska badas ikväll  = Bråk o skrik!
Nu längtar jag tills Linnéa får öppna sina julkappar, så hon får in lite nytt !
Då ska de lekas massor här hemma med nya grejor =)

Håller på o laddar ner Pippilångstump film oxå!
Hon gillar pippi väldigt mycke, så vi ska nog kolla på film ikväll oxå =)
Myspys!

Nepp, nu ska jag dammsuga o torka golven innan jag hämtar Linnisen!!!

Älskar min skrutt <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0