Gott nytt år!

Gott nytt år mina vänner!
Ikväll blir det lugnt för mig..
mamma vill ha Linnis så jag ska köra lite..
Har Ingen lust för o festa alls detta nyår, vilket känns skönt!

jahopp, så vad har hänt ?!
Linnis pratar o pratar heeela tiden, man förstår henne gott o väl om hon menar något eller vill något..
OM man nu inte skulle förstå, eller om hon inte får SIN vilja igenom, blir hon flyförbannad
OJOJ, vilket temperament hon har...

igår va de fullt ös här, mirjam o Filippa va här :D
barnen tycker så mkt om varandra, när de ser varandra skriker dom o typ springer emot varandra..
Så sött :

Ibland får Linnéa något tok ryck o slänger sig i backen "ramla" säger hon o skrattar
Hon feijkar så mycke !!


Älskar min tjej så obeskrivligt mycke!
Hon är mitt absoluta allt! Går inte beskriva sin kärlek till ens barn!

Själv kan jag säga att jag är väldigt glad nu!
Är de för det är Linnéa vecka?! Yes :D
Älskar Linnisen!


Kommentarer
Postat av: huset bredvid;P

haha eller så är det för något mer;)

2009-12-31 @ 23:55:54

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0