Städning !!

Idag när jag lämnt Linnéa på dagis få börjad ejag städa lite här hemma =)
Fick högtalare igår av pappa till datorn ( hans gamla) O allt blev så mycket roligare med städning då!!

Va ju till pappa o åt igår, o trodde han ville ha tillbaka bilen, Men Icke de !!
Då vart Sussie nöjd o glad =)
Åkte o hämtade mamma sen o syster följer oxå med hem till mig!!
Umgick och drack kaffe, min kusin o hennes söta dotter kom oxå förbi =)

Linnéa är så söt, om hon slår i foten eller handen, kommer hon mot en o blåser, o visar att man ska blåsa där hon fick lite ont, sen går hon iväg nöjd o belåten!!
Om hon vill visa något, säger hon kom, o viftar med handen!

Hon har börjat prata riktigt mycke nu, och härmas!!
Hon säger- Kom, här, titta, mamma, pappa, brum(bil) traktor, klocka, slut, borta, ramla, hej, hej då, Mjau(katt) voff voff(hund), Anna
Hmm, har säkert glömt hälften!!
Hon säger ju inte riktigt ordagrant, men man försvår väl vad hon menar!
Man får så många goa skratt med henne<3
Så underbar min tjej, Hemskt att det redan är torsdag, då betyder det att det nästan bara är helgen kvar innan hon ska till sin pappa, Han va även här igår och hälsade på en sväng efter jobbet ! Det tyckte Linnéa om!!



Älskar min underbara tjej <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0