Sovmorgon, Vad är de ?

Jaaa precis, vad är sovmorgon ?!
I torsdags kulle jag få sova hur länge jag vill, Men vakna 7!!! Somnade dock om till 8:20
I igår stod klockan på 6 !!! För 7 bar det iväg till Liseberg !!
Ååh så himlans roligt de va där =)
Tack Josefine och Tobbe o Elin för en super trevlig och rolig dag =)

O idag skulle jag få sova hur länge jag ville, Vakna första gången 6:40, sen har jag inte sovit mycket !
Men fick ju en sköön madrass igår av pappa ! De  va gott, o sängen blev helt plöstligt stor !! Hehe

Syster är här, vi ska snart knalla iväg till Anna på en kopp kaffe, kanske 2,3 eller 4 !!
Är RIKTIGT kaffe sugen !!

O sveriges vidrigaste McDonalds har jag med ätit på´!
Tror de v i säffle, Fyyfaan vad vidrigt de va, skräp ÖVERLLT !! Fytusan, va nästan så man bara ville därifrån..
Har don verkligen INGEN personal som kan städa ?!
Har inte träffat Linnéa sen i onsdag den korta stunden jag va med o hämtade henne..
men har pratat med henne i tele några gånger, Hon är såååå goo!! MMM sitter hon o svarar när jag pratar med henne, och sen säger hon hejdå när vi ska lägga på!!  SAKNAR HENNE RIKTIGT MYCKE NU !!!
Men imorgon kl 16 DÅ ska jag träffa henne, och längtar såå himla mycket nu !!!
Ikväll är det 50-års fest !! det ska bli skoj, kommer ca 70 pers !! Wiihoooo!!!
ÄLSKAR OCH SAKNAR MIN SKRUTT !!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får roligt ikväll!! :D

2009-08-08 @ 17:56:01
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Maria R

Du ska veta att du är en jätte duktig och stark av dig! du gör ett kanon jobb med linne. hän i du klarar de :) P&K

2009-08-08 @ 22:45:53
URL: http://maariaar.blogg.se/
Postat av: erika

hoppas du har en bra dag och att du hade kul på liseberg:) kram

2009-08-10 @ 12:42:56
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0