Slapp dag !

Idag är det en sån där typsikt spall dag ..
Började med att Josse följde med på en prommenad till stan, bla till apoteket för jag tänkte köpa en örontermometer till Linnéa, den kostade "bara" 600 Kronor, så de fick va..
Har ju hunden Chelsea oxå!  Linnéa tycker det är jätte roligt o ha hund hemma!
Mamma, Eva o Fredrik är på Nora marken, så efter de kommer dom hit på besök!

Linnéa är lite dålig idag oxå,
eller det bärjade med massa snor igår, och idag är hon varm och snorig, och ganska kläning,
hon har sovit i 2 timmar nu, så ska väl snart gå in o väcka på henne,
hon har hostat några gånger oxå =(..
Hoppas inte min snutt blir sjuk nu denna vecka när hon ska vara hos Stefan, jag vill ju ta hand om henne då... Men samtidigt är det ju bra, för då slipper jag ju ta ledigt från skolan de första jag gör...
Hon fick ju spruta förra måndagen o ca en vecka efter de kunde de bli dåliga, med feber och utslag,
men hon är ju snorig o så oxå, så de e väl en blandning kanske,
men vet ju inte heller om hon har feber, man får ju inte ta i rumpan på henne heller, så de e ju gör svårt,
vet ni något annat sätt ?


Igår kom min syster, mamma och fredrik hit, skruvade ihop skänken jag fick av Fredrik o Eva !
Den tackar jag så mycke för =)

Älskar min underbara dotter mest av allt, redan lördag idan, imorgon åker hon till Stefan igen, Vill inte de, veckorna går för fort när jag har henne =( <3


Kommentarer
Postat av: erika

hej hej allt bra? hoppas du får en trevlig helg. lust att ses nån dag i veckan om du kan? kramis erika

2009-08-29 @ 18:05:34
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: erika

vad skönt att höra att det är bra. nja har legat sjuk sen torsdag så hoppas jag blir frisk snart. jag vet bara att ja ska till ams på måndag sen har jag nog inte så mkt planerat:) kram

2009-08-29 @ 19:17:32
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: erika

tack:) låter inge kul hoppas hon blir bättre snart:)

okej har addat dig. tar bort det inlägget där du skrev din msn så ingen konstig typ addar dig. kram

2009-08-29 @ 20:56:57
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0