Skolan :D

Första dagen i skolan vad det ju idag =)
Det kändes helt okej faktiskt, har ju sett fram emot skolan =)
Började direkt med genomgång av hjärtat och dess sjukdommar typ !!
Så nu blir det sten hård pluggning för min del faktiskt !!

O sen bar det iväg till amanda! fikade o så =)
Sen skulle vi bogsera deras gamla bil till immetorp skroten..
O de gick ju bra   , Tillslut iaf !!
Jaa det hände ju liiiiiite innan vi kom iväg,
kan LOVA att jag va riktigt skakis och nervös efter detta som hände,
tänke HUR ska detta gå ? Hmm
Men tillsut så gick allt väl o Robban o jag fixade bogseringen kanon,
Amanda åkte med mig i första bilen som ett STORT stöd =) hehe
Eftersom jag bara bogserat en gång tidigare en jätte kort bit så viste man ju inte riktigt allt,
men mycke visste jag ju, hur man skulle göra o tänka på o så, men tror det största ansvaret ligger hos den som blir bogserad.. Är det inte så?
Men kul va de iaf o ligga i 30 km/h på degerforsvägen  ( Man ska ju inte ha bråttom i trafiken) Hahaha
Jaja, Nu är man 1 erfarenhet rikare, eller 2 !

Saknar Linnéa oerhört mycke,
Så tomt hemma utan henne !
Ringde efter 18 o skulle prata med henne, men hon hade redan lagt sig då,
hon hade inte sovit något på dagis, så hon va jätte trött!
Älskar henne mest av allt <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

går du omvårdnad komvux i kga eller ???

hoppas allt är bra med er..:)

2009-09-03 @ 19:13:36
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0