Räddad!!

Min dag är nu räddad !!
Min snutt va här i en timme !!
Gick ut o mötte dom på parkeringen för o spana in hans nya bil,
Nör Linnéa såg mig så klängde hon sig fast i mina armar o bara ville kramas, hon brukar alltid vilja gå själv, men nu va hon fast i mina armar..
När vi kom in vart hon lite gnällig och gick o leta efter nalle, men han va ju inte här, för Nalle va ju hemma hos hennes pappa o farmor =(, så blev ju lite fel för henne..
Sen när hon skulle gå fick jag puss o kram som alltid, o sen följde jag  med ut på loftgången, sen tog hon Stefan i hand, Vände sig om o kollade på mig och sa "kom" o vifta med handen att jag skulle följa med !!
Men jag skulle ju inte med till dom..

Älskar min underbara Linnéa <3

Kommentarer
Postat av: erika

vad mysigt att du fick träffa henne en stund idag, förstår att du saknar henna när hon är borta.allt bra annars?kramar

2009-08-20 @ 19:13:34
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0