Perfekt dag

Japp, en perfekt dag har jag haft må jag säga =)

Dagen började vid 7 typ när Linnéa vaknade, då mös vi lite i sängen o lekte
Åt frukost, kommer lite bilder på de,






Det blir ju liiite kladdigt när hon äter yoghurt, eftersom att hon äter helt själv numer
Farbrors fru B klippte även hennes lugg igår =)


Hon va verkligen på super humör hela morgonen, so go o glad =)
Sen tog vi en prommenix till Arbetsförmedlingen, sen vidare o lämna henne på dagis kl 11
Där stog Anna och väntade på mig så hon körde hem mig och följde med in på kaffe o macka, sen körde hon mig till SKOLAN ! tack vännen =)

TUR säger ja att jag kom 30 min innan, för ja viste inte vart de va, o när jag kollade på pappret när och vart jag skulle vara så upptäckte jag att jag skulle vara på 2 ställen samtidigt, Hmm, lite svårt..
Eftersom vi satt ihop mina kurser för jag ska ju bara kompletera klart, så jag läser inte allt, så kan det köra ihop sig vilket det gjorde, men det fixade vi, fick lite insider info av läraren ensam :D hehe
Men jag vart RIKTIGT sugen på o börja läsa på en gång faktiskt, kliade lite i fingrarna när man satt där :D
hehe, men på måndag kör vi igång =)

Sen kom mamma hem till mig, då bestämde vi oss för att gå till bokia o köpa block o sånt man behöver ha
så vi hämtade Linnis och knallade iväg =)

Jaa, o sen hem, då badade Linnéa o busade som vanligt =)
Så en full dag med mycke gjort tycker jag !! hehe

Idag när jag hämtade henne på dagis, kom vi mitt i mellisen, dock hade hon ätit klart,
Men iaf så här hemma äter hon varken bröd eller dricker mjölk, hon äter bara pålägget..
O på dagis hade hon druckit ett glas mjölk, så de hade fyllt på och så hade hon ätit en hel macka..
Hmm. jag bara frågade vääldigt förvånat " Dricker hon mjölken"  eeeh jaa kollade dom på mig lika förvånat.. Hahaha
Men de sa att de e många förälder som kommer och blir förvånade för att barnen äter där o inte hemma:P

Men ärter ville hon inte äta på dagis heller, dom vill hon bara mosa. Haha
Älskar min underbara söta tjej med sina tokiga idéer<3

Kommentarer
Postat av: erika

hej jo tack det är bra hur är det själv? jo det tycker jag vi måste:)kram

2009-08-26 @ 20:54:42
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: Syster

Hon är då för söt!! :)

söt med luggen! :)

2009-08-26 @ 21:42:20
Postat av: erika

imorgon kan jag tyvärr ej ska till ungdomsmottagningen och en massa grejer efter det. kramar

2009-08-26 @ 21:57:09
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0