Örebro!

Japp, idag va jag ju i örebro med mamma o pappa !
Köpte nytt vardagsrumsbord till mig och så köpte jag lite nytt till badrummet, tänkte frächa upp där inne lite, men ska nog inte tala om vilket färgval jag gjorde ;) Hehe, Liiiite färg får det ju lov o vara tycker ja =) GRÖN!!
Dock så glömde jag köpa mattan, men ska göra de på fredag!
Hittade en madrass till sängen oxå, men dom hade slut o skulle få in mer imorgon.
Så ska ringa imorgon eller torsdag o fråga om dom kanske kan lägga undan en tills på fredag, för då ska vi åka in o köpa en !! Skönt o få en komplett säng, även om inte andra sidan kommer användas flitigt mer än när jag har hund, men ändå, ser ju behagligare ut, o så behöver ja inte vara rädd o ramla ur sängen heller. haha

När vi kom hem skruvade pappa o ja ihop bordet på typ  min kanske :P
Sen åkte dom hem, tog med TV bänken jag hade TVn på och ställde TVn på dne jag hade som bord :P
O sen gick Jesper o jag till Anna och drack en kopp kaffe o babbla skit..
O när jag kom hem fixade jag spegeln som jag fick av farbror o hans fru med lampor, vart jätte mysigt i sovrummet
Fick även en vattenkokare, skalare och lite annat nyttigt av dom =)
O nu är jag as trött, funderar på om jag ska skura toan så de är fint där inne tills pappa kommer o borrar upp draperistången..!
ELLER om jag ska ta ett lugnt skönt bad ?! Eller både och ! Haha

imorgon ska jag till KP (hyresvärlden) och skriva om kontraktet på lägenheten och även lämna nykeln till garaget..
Så lägenheten är MIN, bara MIN underbara lägenhet =) O självklart Linnéas !!
Stefan har inte tyckt att hennes namn skulle stått på dörren, men nu gör de de när inte han bor kvar ;) Hehe
Min snutta vad jag saknar henne, ringde och pratade lite med henne förut, (inte för man fick så mycket till svar ) men fick iaf höra hennes underbara röst !! ÄLSKAR HENNE <3
Ush, imorgon kommer jag nog inte träffa henne..  De blir jobbigt !!
o inte torsag, inte fredag, inte lördag ... Gaaaahhhh Min lilla brud !!!
men på söndag ÄNTLIGEN !!!!

Just ja, på lördag e de ju galej oxå, hehe Min faster ska ha 50-års fest :D Tjiihhuuuu !!
tur man är 20 så man kan köpa lite o "smutta" på ! Haha 

OJ, vilket långt jobbigt inlägg va ?! hahaha
Jaja, så kan de blir när man är trött, och har tråkigt !!

ÄLSKAR MIN UNDERBARA DOTTER <3


Kommentarer
Postat av: Anna

smutta? hahahaha! köp med en slang så kan du hälla i dig allt på en gång ;)

2009-08-04 @ 20:12:55
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0