OM!!

Om3½ timme kommer Stefan o hämtar Linnéa =(
Fyy, Jag vill verkligen inte ! MIN underbara Tjej, Och Stefans oxå såklart =)

Får se om han kommer tidigare o hjälper mig med bredbandet, så man får trådlöst snart!
menmen, de märks, han har tydligen glömt bort hur man svarar på sms...

Jaja, Vad händer till veckan då?!
Hmm, Imorgon ska jag förhoppningsvis på bingo, men tror inte de blir någe av de =(
Sen ska jag väl tvätta!
Till helgen kanske ja skulle ha Chelsea, får se vad de blir av de.
På fredag ska vi iaf vara några här o äta tacos och dricka någon cider till !
Bara umgås o ha trevligt =)  UTAN VIN ! Haha
men annars har jag inte an aning om vad som händer faktiskt !!
träffa Linnéa MINST 1 gång iaf tänker ja göra =)

När han hämtat henne bär det av till dfs för o lämna pappas bil =(
har haft den i en vecka, så är rätt näjd ändå, skulle haft den 1 natt bara =)
Även om man inte åker någonstanns, så är det ändå gött o ha bilen, om man vill åka!
Älskar min underbara dotter <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0