Min snuffsa !!

Min lilla gumma, Hon är SÅ duktig på dagis !!
Idag va hon själv med personalen i ca 40 min, det hade  gått kanon!
Men nu vet ja inte om ja får träffa henne innan söndag :(
Och det är grymt jobbigt  !!
men jag får försöka fördriva tiden med nåt roligt ända till dess
Skönt att få träffat henne i 2 dar nu iaf =)  Men jobbigt va de o lämna henne o veta att nästa gång vi ses är söndag!
men pratade med Stefan idag om att när hon börjat ordentligt på dagis o så, att vi ska försöka ses  gång i veckan iaf, typ ute i lekpark eller nåt, så vi iaf får träffa henne en gång när hon är hos den andre föräldern!

Dagen består av att snart gå ut med Jepser en sväng,
sen kommer pappa o hämtar mig o så ska vi till dfs o hämta en kärra, spegel och mamma !
Sen örebro o köpa madrass till min säng och ett vardagsrumsbord !!
Så har jag nästa nett komplett hem, fattas bara en skänk till hallen, men den kommer på fredag :D
O så saknas jju förståss Linnéa !!!

Jaja, nog om mitt tjat, kanske återkommer senare, de märks !!

ha det gottans

Älskar Linnéa




 


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0