Helgen!

Min helg har varit bra fakitskt !!
I går (lördag) åkte vi till dfs, jag Linnéa och Chelsea
Så först hälsade vi på pappa, o sen gick vi till mamma o sen gick vi tillbaka till pappa för att han bjöd på mat =)
Sne lånade ja bilen o åkte till jimmy för o spana in Lollos in!
Såå fin den är!!!

Sen körde pappa hem och och då åkte vi o hämtade min kusin för hon sov här inatt, men hon vart inte så glad när jag drog upp na 9 imorse, Haha, Så hon ligger nu o sover på soffan :P

Blir så trött på dig!!!
Behöver du fnäsa o svara otrevligt bara för att hon är med
Varför kan du inte ara trevlig när hon är med för ?!
Är du rädd, törs du inte säga till henne att vi skulle vara vänner ?!
Eller vad är det med dig ?!
Men när hon inte är med, då jävlar är du trevlig i telefonen!!
grrr, blir så arg och ledsen på dig !!
Det är ju DU som visar TYDLIGT att du inte vill vara vän!!
Tänker inte vara vän bara när hon inte är med, då kan de kvitta!!!!


Sen ska jag hämta Jesper !!
Stefan kommer om 2 Tim o 45 min..
 NEEEEEEJ, jag vill inte,vill inte vill inte..
Ja vill ha Linnéa hos mig !!!
Vill inte att hon ska åka bort från mig EN HEL VECKA!!!
Menmen, som jag skrivit tidigare, Stefan är lika mycket pappa som jag är mamma!
Vi vill ha henne lika mycket ! Och måste göras rättvist !!

Än har hon inte reagerat mycket iaf, men folk säger att hon kanske gör de när de e tvärtom!
För min är hon van att vara med varjedag jämt !!
Stefan jobbar ju, så hon är van att vara utan honom på dagarna!!


ÄLSKAR MIN LINNÈA !!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch,blir så ledsen för din skull. vet hur mycke dom kommer sakna linnisen.

tråkigt att de ska va bråk hela tiden, inte roligt för varken dig eller linnis.



ses snart!

kram

2009-08-02 @ 13:20:46
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0