Gårdsfest

Jaa, idag va vi på den den där festen som skulle vara på pappas gård=P

Först när vi vaknat och ätit frukost o gjort oss ordning åkte vi till pappa i degerfors, sen gick vi till märtas o fikade lite, sen vidare hem till mamma, o då slocknade Linnéa i vagnen på väg,
Så mamma o jag satt ute o snacka skit o käka glass =)
Sen gick vi hem till pappa igen, o där gjorde de ordning på gården =P

Efter att vi ätit korv o så så va man liite social, o väntade på att dom skulle köra iväg grillen så ja skulle få bilen o åka hemmåt..
Linnéa va super duper trött vill ja lova, hon tvärslocknade strax innan halv 7...
Hon har verkligen hållt igång, sprungit överallt idag ! Hehe
Så kul när alla tycker att hon är så söt o så go! Så kul när man får höra sånt om sitt lilla underverk!
För hon är ju verkligen helt underbar !!

Linnéa har ju haft en liten blyg period nu, men tror faktiskt den har släppt nu, nu är hon inte alls lika blyg längre, förut om någon kom o pratade o gullade så blev hon ledsen o rädd, men nu ler hon o säger hej, nästan jämt !!

Imorgon ska hon åter till sin pappa ! Ush
Jag vill inte att det ska vara söndag redan, denna vecka med henne har gått så himla fort,
 hoppas nästa vecka oxå går fort, men det gör den antaligen inte när jag inte har Linnéa,
Ska iaf träffa henne onsdag och/eller torsdag!!

Älskar min lilla dotter, hon är mitt allt <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0