förlåt !!

... För min dåliga uppdatering !!
Jaa, Vad har hänt ?!

Fick hem min tjej i söndags, det var HELT underbart att få krama henne igen,
 hade inte träffats sen i onsdags den korta stunden!!

Sen har de väl inte hänt mkt,
 Idag har jag vart hos Anna när Linnéa va på dagis, o sen åkte vi på kalas hos min faster R !
Det va trevligt och gott med tårta ..
Linnéa va helt slut när vi kom hem så hon somnade tidigt !!
Linnéa va ju även på dagis idga i 5 timmar, det hade gått kanon bra =)
Hon hade dock ramlat och skrapat i ansiktet lite och fått lite blåmärken på benen !!
 Men ingen större skada skedd!!

har även beslagtagit pappas bil igen, men imorgon ska den lämnas tillbaka =(

Jahopp, inte så mkt me ro skriva faktiskt !!

Älskar min underbara tösabit <3


Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0