Folk kan ju inte läsa:p

Jaa de e ju tydligt att dom inte kan läsa !!
Men de gör inge !!
När jag kom ner i tvättstugan så va de en granne där som börjat tvättat på min tid,
han hade sett fel på dag o trodde de va den 16:e idag ! men de va de ju inte
Men han hade redan tvättat en maskin, och hade en i,
Så jag sa att de e helt OK, för jag hade bara 2 maskiner tvätt, så jag kan slänga i  i omgånar, så ska vi dela på torkrummet, men tummlaren ville jag allt ha !!
Jaja, Man får faktiskt vara liiiite snäll ibland mot grannarna, sa att nästa gång kanske de e jag som tar fel på dag !
Så de gör ju inge, Han är ju ändå en man hälsar på nästan varje dag !

Annars idag ringde mamma o väckte mig vid 8:30 o fråga om ja skulle med henne till örebro eller inte!
Så jag följde med, åkte o hämtade henne först !!
Hon skulle till dokton, sen efter de gick vi inne på marieberg en sväng o åt o så!!
Sen åkte vi hem, då åkte jag till pappa för att lämna tillbaka hans bil =( *Snyft*
men men, behöver ju inte ha den mer nu så..
Sen kopplade vi in hans nya bredband, o sen körde han hem mig !!
O nu sitter ja här, o ska dammsuga snart :P

Älskar och SAKNAR min underbara dotter så mycket,
är så himla tomt här hemma nu utan henne, nästan så man inte vill vara hemma för inget är sig likt !!


Kommentarer
Postat av: Anna

du är alltid välkommen hit gumman!! När du e ensam o har tråkigt!

2009-08-17 @ 20:46:30
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: erika

hej allt bra med er?du får komma hit med om du har tråkigt, jag bor själv nu i en etta vid karlberg.kram erika

2009-08-18 @ 16:02:50
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0