Trött!!

Trött, ja de e va jag är, sjukt trött !!!
Vi hade en liten tjej som va vaken från exakt 03:37 till hmm 05 kanske ?!
Vet inte varför hon va vaken, va väl orolig o så, s fort man gick från rummet skrek hon!
Det är grymt jobbigt dom gångerna hon vaknar på natten, vilket kanske är 1gång/veckan, så vi är ju fakiskt bortskämda med att hon sover bra ändå!! O et har hon mer eller mindre alltid gjort oxå, så klagar inte för de!!

Dagen är fullspäckad..
Efter jag hämtat Linnis från dagis så ska vi åka till min pappa i degerfors, där vi ska få mat, Han bjuder på mos ochh    ?? !!!Strömming??!! tror ja de va,
Sen ska vi vidare till pekås där vi ska köpa 6-pack med välling.. mycket mycket billigare än hemma på Ica ller coop
Sen ska vi möta upp min mamma för att åka in till Kga o gå på ÖoB som öppnar idag!
O sen vidare till faster T som har home party ikväll!!
Jaa dagen är mer eller mindr fullspäckad!!

Hmm.. får se hur dete löser sig med hennes dagis oxå, jag ska vara på jobbcenter 9-12 på dagarna,
Då menar dagis på att Linnéa inte får börja annan 8:30 Ok Fine..
 Men de e bara de att jag inte har en bil, och jobbcenter är åt ena håller och dagis åt andra, alltså, det är ganska lång (inte jätte) till båda ställerna, så då måste jag åka dubbla vägen på 30 min?! Sjukt..
Sen är det ju så att hon ska ha vagnen på dagis, för efter lunchen ska dom sova, o hur 17 ska jag få vagnen till tagis, då tar det ju ÄNNU längre tid om jag ska behöva gå från dagis o hem, hämta cykeln och cykla iväg, hinner jag aldrig, och det  tar ca 25 minuter o gå från dagis..
Jaa herrgud. men ska försöka få att hon börjar 8 som vanligt så stefan kan köra iväg henne, och att hon är hemma på fredagarna istället om dom nu är så vrånga.. För fredag ska jag inte vara på jobbcenter!!
det är sjukt mycket regler och skit med dagis så det fnns inte..
Jaa hoppa hoppas...




Snyggingen själv på bild på ja säga..!!!
Min Fina tjej, är hon inte bara för vacker ?!
Jag är så himla nyfiken på hur hon kommer att se hur när hon blir större!
Älskar vår tjej <3

Kommentarer
Postat av: emelie

gud så stor hon blivit, tyckte nyss du var gravid ju :P Och så söt och lik dig som bara den tycker jag :)



2009-04-30 @ 16:54:47
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad stor hon börjar bli nu.. Saknar er jätte mycket.. Kramar Lollo

2009-05-16 @ 02:38:14
URL: http://mammasmaxx.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0