Skönt !

Skönt att jag inte är ensam som reagerat !!
vad ska man göra ?! Försöka hjälpa, ryta till ?!  Vad kan man göra egentligen?!
Svårt för er som inte vet situationen detta handlar om ! Eller ja, ingen förstår nog som läser detta!
Och tänker inte skriva ut något speciellt heller !! för jag vet inte hur man ska göra åt detta!!

Dagen igår va bra iaf ! Eller ja, gick as mycket!!
Så igår fick jag mycket mycket motion iaf!  Skönt
Nu snart ska jag ta mig i kragen och dammsuga, och torka i badrummet !!
Sen ska jag till jobbcenter på möte..!
O seeen Kommer Anna hit ! =) Kan någon ana vad vi ska göra ?!
Joo vii ska dricka kaffe !!
Sen måste jag iväg till skokanonen, för mmma köpte nya fina skot till Linnéa igår, men va bara det att hon fick 2 vänster skor =/


Lite fina sommarbilder, tagna med mobilen därför inte så bra!




Vi var även hos min Faster T igår, Och  Linnéa tittar på T och säger Teeijja  ( hon heter ju de) hehe, dyuktig tjej!
Hon säger titta, mamma,pappa, tutte, kisse, mjaau, voffvoff, brrrbrr och waaaahhhh när hon är ledsen.. haha
O igår sa hon ju teija !

Haha. måste berätta om bussresan till kga igår..
 Satt det 2 tjejer bredvid mig på andra sidan gången, så när innéa tittade bak så såg hon ju dom..
och vaad Linnéa fjantade sig.. hahaah..Dom skrattade så dom tjöt krakarna.
Linnéa rynkade näsan ( ni som vet förstår) hon brummade som en bil, spottade. jaa. Massa kul gjorde hon, o ju mer dom skrattade ju mer gjorde Linnéa... Haha..
Nää, nu måste jag få lite gjort!!
Ciao!!

Älskar Linnéa mest av allt <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjo!

Tänkte bara säga att dom ska lägga ner en barnbutik på nätet så de är upp till 90% rea på varor!

http://www.barnklader.net/

Kanske hittar nått fint till Linnis :)

2009-04-25 @ 07:58:13
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0