Sköna dag!

Igår va verkligen en skön dag, satt ute i solen med vänner och drack kaffe och umgicks!
Verkligen jätte skönt o trevligt!! Om jag säggger att jag var i bruket, måste jag säga så mycket mer?!
Haha, Allt händer där!

Idag blir det väl oxå en mer eller mindre fullspäckad dag!
Efter detta blogg inlägg ska jag ta en dans med dammsugaren! Bästa dans Ever <3
Sen hämta My Darling från dagis, Igår när jag hämtade henne satt hon väl mer eller mindre nergrävd i sandlådan!
Hehe
När vi är hemma kommer Erika ( Evert:D) 11:30 Ca, Ska bli jätte kul o träffa henne igen, va ju verkligen länge sen, så länge sen så man till o med kan säga år sedan!
O efter de kommer pappa o hälsar på!

Nu, ska jag dricka upp mitt goda kaffe, äta upp mackan framför mig och sen ta den kära dansen!


Joo, måste ju skriva att ja Älskar Linnéa oxå <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni har en trevlig dag du o Linnis.

Själv har ja nästan städat klart. SÅ sedan slipper man de på läääänge :)

Bara badrummet o hänga in tvätt kvar :)

Ska boka tvättid också, men har ju 1 timme på mig innan Anders kommer.

Lagar mat också - köttgryta.

Så idag har ja inte "smitit" undan mina sysslor. hehe

Hoppas vi ses snart.

Kram kram

2009-04-17 @ 15:33:20
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0