Sjuk !

När man väl pallar sig iväg till komvux.
Så är han sjuk !!! Grr.Det va ju inte vad jag hade väntar mig heller
Men läste lite info, o sista ansökningsdagen va 1 juni, så de e ju inte heller bråttom, men villl ha de gjorrt!

Haapp, vad händer idag då?!
Har faktiskt ingenting att göra, Så om någon vill komma på kaffe så bjuder jag gärna =)
Vill gå på stan o shoppa oxå, va länge sen nu, men man är ju inte mijonär tyvärr, inte tusendär, och inte hundradär heller.
Kan man säga så ! Hahaha

Om lite mer än en timme ska jag hämta Älsklingen från dagis,hem o ge henne mat, o så sover hon i ca 2 timmar..
Tänk vilken lugn förmiddag jag har ?!
Men eftermiddagen är då inte lugn, då är det massa massa bus :D Hihi
Älskar Linnéa <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0