Min 20- års dag!

Jaa, min 20 - Årsdag vart väl lite som den vart!
Jobbig, sorg, glädje,skratt. stress och svett

Dagen började ju då när Linnéa åkte till dagis, jag städade härhemma o så, jaa de vanliga typ!
När jag hämtat Linnéa hände det en sak..
Har aldrig vart så rädd i hela mitt liv, Du skrämde mamma verkligen Linnéa!
Men är så himlans glad att allt gick så bra, Ryser och har kalla kårar...
Gick och tittade till Linnéa hela kvällen igår när hon somnat... Min Älskade dotter <3
Vad kunde ha hänt?! Tänk om vi skulle längre..
Tänk om, Tänk om ?!
Min älskade underbara dotter



kollaa vad in hon va igår <3


Grr, slutar du inte ta kort snart morrarjag o visar tänderna, som hunden, o drägglar oxå!!


(( Jaa, på tal om hund som kommer underbara Jesper hir tors-Lördag :D ))


Jaa, o sen efter allt så kom Faster A och hjälpte mig med o göra varm smörgås tårta!
muummms vad god den blev ! lla tyckte om en oxå,  Mina fastrar är verkligen drottningar på o baka!!
Hade ett problem, joo formen gick inte in i kylen, haha
Men kaffet då ?!
Ja min perkulator  fick för sig att inte vilja funka, testade 2 ggr, sen gick jag och kusin till ica oo köpter nescafe..... hhhmmm gott o bjuda på eller ?! haha.. vadå Kaos.. Smörgåsårtan va uppvärmd o allt..
men tillslut funkade perkulatiorn om man kokade 8 koppar i taget.. tjuuhuuu, då gåre ju väldigt snabbt när man är mycket folk   * NOT* !
Tillslut fick jag äntligen sätta mig o äta.. då bara " Sussie hämta papper, dom har spillt kaaffe" hahahah
Jag ville bara gå o lägga mig !!!!

Jaja, men dagen blev iaf bra tillslut =)
Vinflaska, champanj och presentkort på systemet, och pengar  o blommor !!!
Tack allaihopa !


Så kl 10 idag ska AK o jag stå o knacka dörr på systemet :D haha
har dock massa hemma till lördag, men mpste ju gå till systemet bara för att lixsom :D
Dänkte köpa en doodleys flaska eller någt sånt, någe snapps eller nåt, så man  kan bjuda på lördag
(om det inte är för mkt folk)

Kommentarer
Postat av: AK

Hehehe hur kändes det att knacka dörr på systemet då ?? :P

2009-04-08 @ 15:08:38
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken liten sötnos man är då!

Som alltid, men helt underbar var hon i klänningen.

2009-04-08 @ 16:13:58
URL: http://liselle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman! Vad hände med Linnea? Och grattis i efterskått. :D Fick du något kul?? Puss

2009-04-08 @ 19:06:35
URL: http://mammasmaxx.blogg.se/
Postat av: erika

grattis i efterskott:)

2009-04-11 @ 23:59:40
URL: http://minimini.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0