Lördag!

jaa, nu är det lördag!
jag gav Stefan sovmorgon i morse, gick upp med Lillskiten kl 6, mn vad gör det,
vi kollade på hundarna på TV o hade mysigt och roligt..
Tänkte väcka stefan vid 8:15 med frukost, men han låg i soffan strax efter halv när vi va i köket en sväng!
Så de blev inget frukostväckning för honom...

Linnéa sover middag nu efter hon vart grinig ett tag, När hon vaknat så ska vi gå hem till Carro och sitta ute i lekparken, ska till ica före och köpa lit e ute leksaker till henne, såg igår att dom hade lite där..
Man vill ju  inte sitta inne i detta sköna, underbara väder inte!
Ikväll har vi tvättstugaan ( duktiga) O inte samla på sig massor med tvätt, utan nu ska vi börja tvätta 1 gång i veckan eller mer, och inte varannan vecka, funkar lixsom inte, man får ju berg av tvätt..

Jaa just ja, igår tväffade jag Erika oxå, det var himla roligt faktiskt, Måste vi göra om snarst!
Och din mammas bullar va jätte goda! Mumms!

Älskar min underbara Lilla Stora Dotter Linnéa!


Kommentarer
Postat av: Erika

Var jätte kul att träffa dig också, ja det får vi göra om snart tycker jag:) vilken go dotter ni har:)

2009-04-18 @ 14:09:14
URL: http://minimini.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu blir de partyyyyy!! :D

2009-04-18 @ 16:46:02
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0