Färgar håret!

Just nu sitter jag  med 2 färg
burkar i huvudet ! Får se va de blir av dom.Första gången jag färgar själv!

Linnéa vart super duper glad igår när Jesper kom, petade och gosade med honom jätte mycket!
Jag vart oxå jätte glad! För han är ju så underbar <3

MEN. Linnéa har fått försig att Jesper är en pall, och ska sitta på honom hela tiden,
Så man går och säger till henne mer eller minre hela tiden.
O Jesper är ju för slö för o lyfta sitt arsle o gå därifrån... * Menlös hund*
Va o Handlade förut, så jesper fick sitta utanför affären, och föär hans pina så köpte jag med grisöra ! O han bär hem det så stolt, inte tid att kissa eller något när han bär själv! Så duktig pojke han är, eller mer " gubbe"

Men vad förbannad jag blir på några människor, när vi kom ut från affären låg det fullt med hundgodis precis vid Jesper, hur fanken kan man hålla på o slänga till en främmande hund som sitter utomhus godis.. * Tanken är ju god*
Som tur är så är jesper lärd att inte ta emot från främmande människor.. haha
Nä, men han va inte sugen så han hade inte ätit något.. Dukig som han är
Bilder kommer nog Senare på Jesper och Linnéa!!


Älskar min underbara Dotter Mest av allt <3

Kommentarer

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0