Dagen!

Denna dag har vart trevligt må jag säga =)

Kan ju börja med att berätta att Linnéa Älskade o cykla !! Hon satt o brumma hela vägen hem typ! haha


Sen mötte vi upp Anna, då käkade vi :D
Sen hem och pimlpa kaffe och snacka massa! Såå trevligt har jag jämt med dig gumman !

Sen sprang jag iväg till Ica, för jag kom ju plöstligt på att jag fyller imorgon och måste baka bullar :D Så jag handlade lite till det !
Sen kom Carro o höll koll på Linnéa när jag knådade degen ;)
För innan Carro kom när jag började baket så lekte Linnéa rövare i köket..
Men bullarna blev iaf godkända av carro ! Hoppas gästerna oxå tycker det imorgon =)

Jaa, morgondagen består av att skrubba i badrummet så de e fräscht, Dammsuga o torka golven ( igen ) och jaa, göra hemmet trevligt tills gästerna kommer.
Städade vårt sovrum igår, de såg förjävligt ut där inne, men nu är det så himla fint där, Stefan bäddade till o med sängen i morse ( jag sa till honom EN gång)

Älskar min Tjej <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi hon är sååå söt i sin hjälm :)

Har också alltid trevligt med dig!

Gött o prata o tur att du kan göra gott kaffe ;)

Gött att bullarna blev bra. Du får spara en till på onsdag ;)



Kram kram

2009-04-06 @ 22:24:06
URL: http://liselle.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0