Helg

Oj, Nu har jag inte skrivit på ett tag..
kanske för att de har vart helg o så..
Men i lördags va Stefan, jag Och Linnéa till Vingåker och shoppade kläder ! Var där en hel dag..
I söndags var vi hem till Min pappa och käkade o så var vi till Jimmy för han behövde hjälp med bilen..
Linnéa kör lite vakenrace med mig på natten, inte ärksillt kul, men de e ju så i vissa åldersperioder de har..
Man har väl oxå blivit bortskämd att hon alltid sover och är så snäll
Hon kan nog ha tänder på g oxå, när hon gäspar ser man lite vitt !  Mammas snutta

Har oxå packat lit mer till flytten.
Stefan Tv-spel, Gardiner/dukar och lite vid datorn, skivor, scanner och skrivare...
va även till lägenheten vi ska ha och hämtade hyresavin, så då tog jag mig en titt :D Längtar så himla mkt!

Min telefon är även trasig oxå, Suck, men har fått låna pappas gamlatelefon, Men ska kolla om det finns garanti kvar,
Den är ju över ett år, men jag ska ju betala för den till april nästa år...Ska väl inte behöva betala för något som inte funkar ?!

Nääpp, nu ska jag koka mig en kopp kaffe o busa gärnet med Linnéa !

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Tråkigt att inte telefonen fungerar :( Man blir ju irriterad för mindre...



Vingåker, vad härligt :D Hoppas att ni hittade mycket :)



Jag kommer inte ihåg om jag sa att jag hade skaffat en blogg sist vi hördes av, men här är den ialf :) bara att kolla in vad jag skriver för skit ;)

2008-09-23 @ 08:33:37
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Ja det får du göra :) Jag kom inte ihåg ifall jag sa nått förra gången... Men nu så vet du :) Var det torsdagar du var iväg på babysim ??

2008-09-23 @ 09:59:46
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Sv. Ok :) Nja för jag undrade om jag skulle komma över till dig en sväng imorgon nämligen :)

2008-09-23 @ 16:30:19
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Sv. Vad härligt, jag saknar att umgåa med dig :P :) Men jag ringer sen när jag har kommit hem från skolan (vis typ 12-13 nånstans), så tar vi det då :)

2008-09-23 @ 18:12:31
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Vad har du på härtat?!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på Hjärtat:

Trackback
RSS 2.0